دانلود Athentech Perfectly Clear 1.6.1 - پلاگین اصلاح تصاویر در فتوشاپ
 
موضوعات
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

راه های کسب درامد از اینترنت
دانلود (Athentech Perfectly Clear v1.6.3 for Adobe Photoshop (x86/x64 - پلاگین اصلاح تصاویر در فتوشاپ

Perfectly Clear یک پلاگین در فتوشاپ می باشد که به شما این توانایی را می دهد تا با یک کلیک عکس خود را واضح کنید و به سادگی با اعمال پلاگین بر روی عکس مورد نظر ، عکس شما بطور اتوماتیک تصحیح می شود. Perfectly Clear بر روی هر دو کیفیت 8bit و 16bit در فتوشاپ ، قابل اجراست. تمام اصلاحات ، الگو های از پیش تعیین شده ، جدا و مستقل ، با این پلاگین در اختیار شماست .
ویژگی های نرم افزار Athentech Perfectly Clear v1.6.3 :
1- ساده ترین و سریع ترین راه برای بهبود تمامی عکس های شما.
2- با این پلاگین بالاترین کیفیت عکسی که شما تصور می کنید را می توانید داشته باشید.
شور و هیجان گرفتن اولین عکستان را به خاطر بیاورید ، لذت بخش نبود؟ امروزه در دنیای عکاسی ، لذت گرفتن عکس به دلیل صرف چند دقیقه یا چند ساعت ویا چند روز ویرایش و بهبود ، مرتب سازی و نگهداری آنها از بین رفته است. جهانی را تصور کنید که در آن شما می توانید از هیجان گرفتن عکس لذت ببرید بدون صرف وقت و هزینه برای ویرایش و تعمیر آنها.
شما می توانید جهانی کاملاً واضح را تصور کنید ، جهانی که در آن یک سیستم نرم افزاری هوشمند حتی بهتر از شما عکس ها را ویرایش می کند. دنیایی که در واقع با یک کلیک می توانید تمامی عکسهایتان را بطور کاملاً اتوماتیک تصحیح کنید.
فرض کنید شما 500 عکس گرفته باشید ، حالا شما با استفاده از این پلاگین قابلیت ویرایش دسته ای 500 عکس را بطور اتوماتیک خواهید داشت.
این عکسی که مشاهده می کنید با Perfectly Clear ویرایش شده است ، به نظر می رسد که شخصی با فتوشاپ روی این عکس کار کرده و تنظیمات زیادی مانند brighten,sharpen,contrast و... بر روی آن انجام داده ، اما این عکس تنها با یک کلیک بوسیله Perfectly Clear ویرایش شده.

Athentech Perfectly Clear

ویرایش عکس ها با این پلاگین بسیار سرگرم کننده و جذاب است.
این پلاگین به صورت مستقل نیز قابل اجرا بوده ، این به این معنی است که اگر شما بخواهید عکسی را بکشید یا تنظیم کنید  بدون اینکه نوسانی در آن پیش بیاید و مطابق میل شما در آید ، و یا اگر بخواهید عکس را بکشید بدون اینکه در وضوح عکس شما تاثیری بگذارد ، شما می توانید با این پلاگین عکس هایتان را براحتی با دقت بسیار زیاد و بطور کاملاً اتوماتیک ظرف مدت چند ثانیه به عکسی که مورد نظرتان است تبدیل کنید.
بنابراین Perfectly Clear پلاگینی در فتوشاپ است که با استفاده از آن می توان تمام تغییرات را با دقت ، سرعت و به آسانی بر روی عکس ها انجام داد.
با Perfectly Clear از عکاسی لذت خواهیم برد زیرا برای ویرایش عکس ها دیگر زمان کمی را صرف خواهیم کرد و می دانیم عکس هایی با کیفیت های بسیار بالا خواهیم داشت.
به دلیل اینکه چشم قابلیت های بیشتری برای دیدن تصاویر دارد ، Perfectly Clear طوری عکس ها را ویرایش می کند که دقیقاً همانگونه که چشم از منظره واقعی می بیند ، باشد.
عکس هایی که با Perfectly Clear ویرایش شده ، از سوی کلیه مخاطبان و عکاسان مورد استقبال قرار گرفته است. عکاسی یک هنر احساسی و زیباست که با Perfectly Clear زیباتر و بهتر خواهد شد.




Link لینک دانلود ، کمی پایین تر در همین صفحه ( مشاهده لینک دانلود )
Link Download Athentech Perfectly Clear v1.6.3 for Adobe Photoshop ( به زبان انگلیسی )
link وبسایت سازنده : athentech.com
link منبع : P30world | دانلود Athentech Perfectly Clear

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب